balitrip.reismee.nl

Nog even en we reizen af.

Hallo allemaal.

Nog even en we reizen af naar indonesia/Bali.

Als eerte wil ik Kerst, mijn neef bedanken voor de goede voorbereidingen wat betreft de trip naar Indonesia.De voorbereidingen zijn al begonnen.!!!!!

Op 1 september vertrekken we naar Bali en hebben voor 25 dagen een hotel geboekt.Op 4september vertrekken we per. Twee motterige propeller vliegtuig naar Lombok.Vanuit Lombok gaat de reis per bus naar Bangsal .Bangsal is de opstap plaats om per boot naar Trawagan te gaan. We verblijven 1 Nacht op Gili Trawagan. Na het verblijf op gili vertrekken we per speedboot terug naar Bangsal.Via een andere route komen we bij onze volgende bestemmeling op Lombok (hotel Bukit Senggigi.Na dien volgen er nog meer bestemmingen.We houden.

Reacties

Reacties

Roy

Kan niet wachten

Richard

Heel veel plezier met z'n allen, goede reis en tot snel.

Anneke.

Heel veel plezier samen.

anneke

dat gaan we zeker doen mensen

Astrid

Geniet van jullie vakantie en ik kijk uit naar jullie mooie foto`s en verhalen.

Joke

Een hele goede reis en een fijne vakantie toegewenst

jitske

mooie foto inge,Ik wens jullie heel veel plezier en ook 8september een mooie dag gewenst.groetjes je zus en henk.

loes.kayadoe

veel olezier mensen

loes.kayadoe

fijne vakantie

gerriemoesker@hotmail.nl

Hallo, Roy en Ingrid, wat een prachtige foto's heb
ik van jullie gezien, echt heel mooi!! En heerlijk
genieten van deze bijzondere vakantie!!!

Groetjes, Gerrie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!